2014. 02. 10.

Egy hosszúú befejezés

Eljött ennek is a vége, lezárom a blogot és nem lesz több bejegyzés. De kitörölni nem fogom, egyrészt rengeteg emlék köt hozzá, másrészt így én is láthatom, ha tényleg fejlődök. :)
Nagyon sok minden történt velem mostanában és eléggé megváltoztam, nem is személyiségileg, hanem inkább hozzáállásban, vagy szemléletben. Elment az életemből egy nagyon fontos "személy". Nem sokkal ezután pedig jött egy újabb rossz hír, majd egy hétig végig pályaválasztási programokon voltam. Nehéz időszak volt és sok minden kavargott a fejemben. Ráadásul hamarosan tényleg választanom kell a jövőmet illetően és eldönteni merre akarok tovább menni, szóval igazából talán csak arról van szó hogy kicsit felnőttem.
Viszont sikerült megtalálnom önmagam. Ez mindig kényes dolog, azzá válnod aki lenni szeretnél, de mégsem elveszteni magadból semmi értékeset. Én például eléggé nehezen találtam meg azt az utat, amin jelenleg járok, de pár kisebb összeomlás után összehoztam. Úgy, mint ember, mint barát, mint gimnazista és mint művészkezdemény elég komplikált összehozni a dolgokat, de tényleg igazán jó, ha úgy érzed sikerülni fog. ^^
Tudom, miben kell fejlődnöm és miben akarok változni. És hiába mondják, milyen fontos két lábbal a földön állni, mindenkinek megfelelni és hinni a tapasztaltabbaknak, én úgy döntöttem inkább idealistán állok az élethez, akárki akármit mond, rájöttem hogy az a legjobb ha saját magamnak felelek meg. Ezt rontottam el eddig, de most már tényleg egyenesen követem a kis álmaimat.
Csak azért is boldog leszek, hogy rohadna meg az emberiség! >_<

Jó, tudom fura zárásnak tűnik, de akkor is :D 

Na szóval, még csak annyit, hogy készítettem egy DeviantART-os profilt a blog helyett. Remélem, hogy akik itt rendszeres olvasók, szívesen néznék tovább a munkáimat egy másik helyen.
!! Itt megtalálhatjátok az oldalt, ahová az új rajzaim lesznek feltöltögetve: http://xshizuko.deviantart.com/




Tényleges zárásként akkor néhány kép: 
                             
  Ez lett az ottani profilképem, kicsit más, mint a blogon lévő. :)

Ez a kép barna papírra készült pasztellel-nagyon tetszetős ez a technika, még lesz ilyen.

Ezt pedig OneGirl kapta mert megöregedett, a képen ő a bal oldali zöld-fonatos. :)


Köszönet mindenkinek, aki olvasta a blogom és nézegette a rajzaimat. Hálás vagyok érte, és remélem az új oldalamon is folytatjátok ezt a jó szokásotokat.
Sziasztok!^^


8 megjegyzés:

  1. Köszönöm, nagyon kedves tőled, neked is sok sikert ^^-és azért is köszi, hogy olvastad a blogomat :)

    VálaszTörlés
  2. Szemely szerint nagyon sajnálom:/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, kicsit én is, de kellett egy új kezdés...
      nem is gondoltam az elején, hogy bárki olvasni fogja a hülyeségeimet, még mindig furcsállom, de jó ezt hallani tőled, bármilyen szomorú is...remélem megérted
      főleg most hiányzik, hogy azt hittem minden rendben lesz körülöttem, de koránt sem így lett, de nem traktállak ilyenekkel :D
      hiányzik a blog bensőségessége, főleg az új angol oldalhoz képest ^^"
      de ha segítség kell, kérdésed lenne, vagy akármi, nyugodtan írj csak a blogra, válaszolni fogok ^_^
      -bocsi hogy hosszú lett

      Törlés
    2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
    3. Az a durva, hogy már egy éve nem szerkeszted az oldalt, de még néha mindig visszajárok :D

      Törlés
    4. csak nem Ikaya? *.* jaj nagyon jól esik, hogy ezt mondod, köszi ^^
      én is visszajövök néha nosztalgiázni, annyi marhaságot írtam régen xD szörnyű mennyi minden történt azóta

      amúgy hamarosan új deviantart-ba kezdek, ahova csak pakolom és pakolom majd a rajzokat meg a cosplay cuccokat, szóval ha gondolod és érdekel szólok, ha kész^^

      ááh most feldobtad a napomat ><

      Törlés
  3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés