2012. 07. 02.

Rajzóra

Igen-igen, megtörtént, meg volt életem első igazi rajzórája!!
Tudom nagy dolog...hát...nekem az.
Eddig-ilyen szempontból-még sosem foglalkoztak velem, persze általánosban jártam szakkörre, de az csak időpocsékolás volt. Mindig leszartak és olyan érzés volt, mintha félrelöktek volna, de most!
Most végre tényleg azt csinálhatom, amit szeretek. ^^
Hogy is magyarázzam el, milyen érzés?!

Tudjátok, korán kellett felkelnem, hamar befejeztem pár rajzot, majd elkészültem és indultam is, még kicsit vártam, nem akartam túl korán odaérni, aztán ott három órán keresztül tömték információkkal a fejemet, mást nem csináltam csak kockákat rajzoltam, és mindezt persze a nyár közepén, hármas fokú hőségriadóval, ebéd és ivás nélkül...és nem érdekelt!

Na, az hiszem most tapintható a boldogságom. :)

2 megjegyzés:

  1. Nagyon örülök neked! :D Végre tényleg azt csinálod, amit szeretsz és ezek szerint a tanár is visszahívott:) Úgyhogy no para, minden rendben lesz:D
    *önkéntes modellkedést vállalok xD *

    Sok-sok rajzot szeretnék itt látni! :D


    OneGirl voltam...:D

    VálaszTörlés
  2. nő nem hívott, hanem én őt, de nem baj ^^
    lesz sok rajz, az biztos, modellt pedig majd később lehet h keresnem kell, mert azt nem tudna fizetni, de az még odébb van :)

    VálaszTörlés