2012. 06. 29.

Első próbálkozás




Ez az első kép amit Photoshop-pal készítettem.
Már nem is emlékszem, mikor csinálhattam. ^^"
Épp a mappáimban kutakodtam és megtaláltam ezt, nézegetem...hm...egész aranyos kis fickó.
Azt hiszem ezen kívül még egy chibi Ł-t csináltam, meg talán egy Naruto-s képet, de azokat inkább meg sem mutatom. >.<
Igaz, hogy ez volt az első ilyen képem, de a többi sokkal rosszabb...
Sok mindent nem is tudok írni róla, mert nem igazán maradt meg a memóriámban, de legalább most még eggyel megnöveltem a számítógépes képek számát. ^^

5 megjegyzés:

  1. De édes *-* Am ha nem írod ki, hogy ez az első ilyen, én nem gondoltam volna. Szeritem jó lett. :D

    VálaszTörlés
  2. Khömm. Szerintem a Naruto-s igenis jó lett :D (arra a SzaszkévalHarcolósra gondolsz, ugye?) Őt pedig feldobtad, de nagyon^^

    VálaszTörlés
  3. köszönöm, ez alapból olyan kis aranyos volt :3

    VálaszTörlés
  4. tök aranyos *-* én is akarok egy ilyet! :D

    VálaszTörlés