2012. 08. 07.

Más világ



Sokan ismerik a World of Warcraft nevű játékot, és jó páran játszanak is rajta. Köztük én is...
Mondtak már kockának néhányszor, de én akármikor megmutattam valakinek ezt a játékot, az az ember nem tudta abbahagyni.
Tényleg hihetetlen, milyen részletességgel alkották meg, mind a történelmi háttér, mind a grafika fantasztikus.
Nekem az ötlet tetszik leginkább, hihetetlen mennyi ihlettel készült el ez az új világ. :)
Egyik barátnőm nagy rajongó és most volt a születésnapja, ezért kapott egy képet a saját karakteréről.
Ezt a képet megpróbáltam először festeni, majd inkább csak kék színnel árnyékoltam, majd fekete tollal befejeztem. Nem egy nagy rajz, de visszaadja a WoW grafikai stílusát...szerintem ^^

5 megjegyzés:

  1. Szép lett. Tetszik hogy nincs túlbonyolítva, csak kékkel árnyékolva.:))

    VálaszTörlés
  2. Ez kib***ott jó!!! Nekem nagyon tetszik, főleg, hogy a kék szín szerelmese vagyok! *.*

    VálaszTörlés
  3. ha én ilyen szép lehetnék... *-*
    ha válaszhatok az életben -már pedig én akarok-, akkor azt akarom, hogy rajzol újra engem és legyek olyan szép, mint ő itt :DDD

    Ügyes vagy! :D

    OneGirl voltam...:D

    VálaszTörlés
  4. Na, kritikát kértél - megkapod. Alapvetően teljesen rendben van, imádom a füleit, a ruháját és a haját. Fejet hajtok előtted, miközben csinálod a lángosomat. :3 Azonban negatívum is van a rajzon. Tudod, hogy nekem az éjelfek a kedvenceim, szerintem ők a legkarakteresebb figurák közé tartoznak a WoW-ban, hiába szebbek náluk napimádó társaik. A rajzon furcsa az orr és a száj. Túl kicsi az álla, és én speciel hosszúkásabb fejformával képzelnék el egy nightelf-et. Ilyenkor köszönt vissza az, hogy mennyi mangát rajzolsz. :) De úgyis tudod, hogy büszke vagyok rád. Egyre gyorsabb iramban fejlődsz és legjobban a minimalizmusodat csodálom. Eszembe jutott Reznor, (tudom, mindenről ő jut eszembe) illetve egy Bowie idézet, ami ránk is igaz. "We are just like light and dark - he is dark and minimalist, I'm blond and bimbo."

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm mindenkinek, Noomi-neked meg főleg :)
    Viszont utánanéztem, hogy a minimalista-minimalist-minimalizmus mit jelent, de nem igazán azt, amire te gondoltál. Szó szerint kisigényűség, bár mivel elmondtad, tudom mire gondoltál, szóval köszönöm ^^

    VálaszTörlés