2012. 08. 30.

Újra itt

Elkészült a blogom új külsője, bár nem tudom jobb lett-e, mint volt.
Igaz nem változott annyit, mint szerettem volna, de ennek oka van. Mégpedig egy új blog.

Egy ideje már érik a fejemben egy manga-sztori féleség és szeretném majd megvalósítani is azt. Ennek egy teljesen új blogot szánok, de ez sem fog megszűnni. Ugyanúgy hozom majd a bejegyzéseket, amint kész egy rajzom, de a "manga" egy másik helyen lenne. Bár ezt majd csak akkor kezdem el, ha a tartozásaimat megrajzoltam, meg persze ha készen áll elég oldal az indításhoz.

Ez még talán hónapokba is telhet, szóval addig is szeretném feldobni kicsit ezt a blogot, de ehhez a véleményeteket kérem. Mégpedig a jobboldalt látható közvélemény-kutatás segítségével. Remélem sokan szavaztok majd, bár tudom, hogy kevesen olvassák a blogomat.

Mellesleg készen áll egy rajz a feltöltésre, talán délután már posztolok is. ^^

4 megjegyzés:

  1. Nekem nagyon tetszik az új design. Am hogy állítottad át a fenti menüsör betűtípusát?:o

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi ^^
      Menüsor? Hát ha arra gondolsz h-Főoldal-Cosplay/Con stb. akkor a sablonterevzőnél van, ahol beállítod a betűtípusokat és színeket a Lapok szövege résznél. Remélem normálisan magyaráztam. :)

      Törlés
  2. Jeeeee *-*
    Azért neked is hozott a nyár egy kis ihletet :DD
    Alig várom azt a mangát :D
    Mindent beleeee! :D


    OneGirl voltam...:D

    VálaszTörlés
  3. Köszi szépen. Örülök, hogy várod, de mondom , még messze van ^^

    VálaszTörlés