2012. 09. 19.

Beszerzés

Tegnapelőtt elmentem ruhát vásárolni cosplayhez. Már pár hónapja kerestem ilyeneket, szerencsére most mindkettőt találtam. Az első és legfontosabb a fehér kapucnis pulcsi volt, ezen lesznek majd a szemek, de először is a cipzárt kell kiszednem és összevarrni, hogy belebújós legyen. A másik a fehér "cicanadrág" amiből (hála a ki****ottul hosszú lábaimnak) xl-eset kellett keresnem...kész csoda, hogy találtam. :)
Ezeket majd mind befogom festeni kékre, már találtam is textilfestéket, csak meg kell vennem.
A képen láttok még anyagokat, a piros a kapucni belsejébe, a vajszínű pedig a hasához, a szeméhez és a kesztyűhöz kell.
Még be kell szereznem fehér magas-szárú tornacipőt is.
Elfog tartani egy darabig, mire kész lesz, de legalább már elkezdtem. ^^

2 megjegyzés:

  1. Iszonyúan puhának tűnik *.*

    Naja... A kib*szottul hosszú lábak... Üdv a klubban :D

    VálaszTörlés
  2. Az is, majd kapsz egy jó nagy ölelést ^^

    VálaszTörlés