2012. 09. 15.

Ismét Bania


A hét egyik napján OneGirl elhozta a padtársamnak a Bania című manga ötödik részét, ebből rajzoltam le az egyik fő gonosz egy "jobb oldalát." Órán kezdtem, de aztán szünetben fejeztem be. A mögöttem ülő osztálytársam mondta, hogy mutassam meg neki, és ismét egy káromkodás volt a reakció. Ez persze jól esik, de hülye érzés, amikor tetszik nekik a rajzom, nekem pedig nem. De hát, ez van. ^^
Ezt a képet a Facebookon lévő Animefüggők Oldalán találtam, és meg tetszett a sokféle típus, így hát elmentettem a képet és lerajzoltam őket, persze kicsit másképp. Ezeket láthatjátok majd a következő bejegyzésekben.
Azt hiszem külön-külön teszem majd fel őket, mert így hatásosabb és legalább több bejegyzésem lesz. Nem tudom ez miért jó, de akkor is :D
Egyébként mindenkinek ajánlom az előbb említett Animefüggők Oldalát, mert nap-mint-nap tökjó képeket találok ott. ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése