2013. 01. 04.

Utókarácsony


Fejbe rúgott az ihlet és sikerült befejeznem ezt a képet. Copiccal és filcekkel készítettem, a háttér pedig ceruza. Aki rajta van azok pedig mi vagyunk...a mikulássapkás Noomi, a másik pedig én. Ezt még karácsonyra akartam, de csak most fejeztem be, azért remélem így is megteszi.^^
Egyébként a vázlatot egy 5H-s ceruzával csináltam o.O nagyon örülök, mikor ilyeneket találok az írószereseknél.
A beszkennelt kép is majdnem ugyanolyan, mint a valóságban (a nevemet mondjuk kitöröltem róla ^^) mert hát ugye nem egyszerű ugyanúgy belőni a kontrasztot és a fényerősséget. Az automatikus javítás pedig mindig tök sötétre és kontrasztosra csinálja, bár a sárkány pl. úgy jobban is nézett ki, mint így.
Na, szóval, Noomi, remélem tetszik az utó-ajándékod, meg persze azt, hogy nektek is.
Egyébként megint örülnék egy kis kritikának, már rég kaptam olyan igazit. (karácsonykor mindenki kedvesebb?)
Talán nem sokára jövök új rajzzal, de ígérem anélkül nem írok semmit. ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése