2013. 01. 02.

Elmaradás

Igen-igen, végül csak egyetlen egy rajzot és néhány gyurmát csináltam, pedig azt írtam, hogy bepótolom az elmaradásaimat...hát ez volt a terv, aztán ugyanúgy a nyakamon maradt minden...
Persze erről csak én tehetek, mert a nagy szünetben csak tévéztem, és gépeztem, no meg ugye volt a szilveszter is. ^^"
Bocsánatot kérek, de talán a hasonló emberek megértik, mennyire nem tudok elszakadni a WoW-tól, ha végre elmegy a gépen a Pandaria is. >.<
Mindenesetre sajnálom, ha esetleg volt olyan aki várta a rajzaimat, de ígérem minden meg lesz, csak kicsit később, mint akartam. Ma (azután, hogy gépeztem egy kicsit) tanulni fogok holnapra, összeírom, mikorra mit kell bemagolni és megcsinálni, és így talán beiktatok egy kis rajzolást is.
Szerintem nincs is annál rosszabb, mint mikor a tanulás elveszi az időt a rajzolástól...kis gonosz, na de mindegy, ha jó tanuló akarok maradni, akkor muszáj...
És megígérem, legközelebb csak is rajzzal fogom idedugni a pofám. ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése