2013. 08. 31.

Rajztartozások-pipa

Igen-igen, végre valahára minden tartozásomat befejeztem, és pont belefértem a nyárba. :D Ezzel a hajóval íme végeztem azokkal a rajzokkal, amiket nem is akartam megrajzolni :3 olyan boldog vagyok.
Az egyetlen bökkenő ahhoz, hogy azt rajzoljak amit akarjak az iskola...de nem érdekel :) majd valahogy megoldom, hogy legyen időm! Egy évig nyüglődtem ezekkel a képekkel, és mindig csak több és több lett, de most végre dolgozhatok a mangámon, azt festek amihez épp kedvem szottyan és ez a lényeg. ^^
Na, visszatérve a mumusomhoz, ezt a hajót fekete szénnel és fehét pasztellkrétával csináltam szürke papírra, ezért ugrik ki úgy a háttérből. Sok munka volt vele, főleg, hogy a papír nagyobb volt, mint a rajztáblám, így a vázlat után le is szedtem...de készen van, és hamarosan mehet a nagybácsimhoz. :)
Még pár oldal anatómia áll előttem, de ezt még ma és holnap beakarom fejezni, így ha elkezdődik a suli dolgozhatok a saját rajzaimon. ^^
A változások alkalmára pedig egy új bogtémával-háttérrel-profilképpel jövök, amik kicsit szokatlanok lehetnek először, de jobban visszaadják majd a személyiségem, bár sokan nem ilyennek látnak szerintem, azért még mindig én tudom a legjobban milyen is vagyok :D ~hamarosan





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése