2013. 08. 31.

Szülinapom

Nem rég volt szülinapom és az ajándékba kapott pénzt rajzcuccokra költöttem (szokás szerint). Itt ebben a városban, ahol lakom nem nagyon vannak művészcuccok, legalábbis olyan, amire szükségem lenne nem igen...de még a környéken sem, egyedül papírt és ecsetet tudok beszerezni az itteni boltban -.-"
Tehát netről rendeltem ismételten, de most megfontoltan tettem-eddig kicsit elragadott a hév, és olyanokat vettem amire nincs szükségem igazán, vagy rendelhettem volna jobbat is, mert nem figyeltem az árára, a márkára, és használhatóságára...szóval! most okosan vásároltam egy tollat és egy festékkészletet. ^^ Ennyi pedig elég is lesz a manga karakterek rajzolásához, papírt meg ugye találok ebben a boltocskában is. :)

Az autóról készült képeket még nem sikerült beszereznem, de megoldom hamarosan, ígérem.

Amúgy a festék darabkáit nem csomagoltam ki a fóliából, (kivéve egyet, hogy láthassátok) méghozzá azért, mert ez lesz a jutalmam...ha végeztem az anatómiás könyv utolsó 20 oldalával, utána kibonthatom végre. Igen, ezeket a hülye megoldásokat én találom ki magamnak, de elég jó ösztönzés. ^^"




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése