2012. 01. 24.

Kezdődik...


Az első olyan rajz, amit tanácsadás után készítettem. Az előző bejegyzésemben leírt tanár mondta, hogy próbáljak meg egy kész képet lemásolni, majd pedig úgy átalakítani úgy, ahogy szeretném. Ő pedig a Naruto című anime egyik szereplője, Shikamaru átrajzolt formája. Sajnálom, hogy a fiú nyakánál és pulcsija tetejénél világosabb-sötétebb a kép, de a szkennel nem szereti a gyűröttebb képeket. ^^"
Most pedig már telefonszámot is kaptam, ahonnan alig várom a hívást attól a tanártól, aki meg tud tanítani az alapokra. Már most adott itthonra feladatot: 3-4db A4-es oldalra rajzoljam le a szobámat, közelítsek, mintha egy kamera-manus lennék, és fókuszáljak rá egy tárgyra.
Ezzel a képpel lassacskán elindulok a jobb rajzolás felé vezető úton...

4 megjegyzés:

  1. Woow :D Kíváncsi leszek, hogy milyen gyorsan fogsz fejlődni a tícsöröknél *>*

    VálaszTörlés
  2. Köszi szépen.
    Remélem azért meg fog látszani a vátozás. ^^
    Amúgy valami olyat mondott, hogy milyen jó, hogy ilyen sokféle vonalat használok. :D

    VálaszTörlés
  3. Azt kívántad, hogy szükséged van a kritikámra :D
    bevallom őszintén, kicsit dagad a mellényem, amiért adsz az én szavamra is :$$$ a testvéri szeretet... :D
    szóval, első sorban szeretnék gratulálni! örülök, hogy kezd beindulni a szekered :D
    másodszor pedig várom azokat a szobás rajzokat :)) kíváncsi vagyok, de nagyon-nagyon:D hát, ez velem jár xD :D
    ami pedig ezt a rajzot illeti, amikor mondtad, hogy mit kell lerajzolnod, elképzeltem és csak annyi különbséggel, hogy az én fejemben egy magasabb sziklaféleségről lógatja a lábát és néz az égre:D de jobban belegondolva, egy embernek nincs akkora lába, hogy egy szikláról beleérjen a folyóba, vízbe :D oké, Chuck Norris, de hagyjuk már őt!!! herótom van tőle xD
    Várom a többi rajzot :d kíváncsi vagyok, hogy hova fejlődsz :D

    A te szerető bátyád: Itachi :D

    VálaszTörlés
  4. Dagadjon csak, megérdemled! :D
    Köszönöm a kritikát és a dicséretet is. :)
    A szobás rajzok pedig csak jövő hétre lesznek meg, mert csak akkor ér rá a tanár. :)
    Ó, a szikla pedig csak utó-ötlet volt, először egy fa mellet ült, aztán a víz közepén, majd raktam alá egy sziklát is. ^^

    Köszi bátyó! :D

    VálaszTörlés