2012. 01. 17.

Sosem Adom Fel!

Már a köszönésben megírtam, sose jártam rajztanárhoz, de ez talán megváltozik. Ma elmentem a szombathelyi művészeti iskolába, ahol egy nagyon szimpatikus emberrel beszélgethettem, úgy tűnik tényleg érdekli, hogy mi van velem, és meg is kért, hogy legközelebb vigyem el a rajzaim. Azt mondta, tud nekem segíteni, és mutat néhány rajztanárt, ellát majd folyamatos jó tanácsokkal, és tudnivalókkal. Biztos kicsit zizinek nézett, mivel nem győztem állandóan megköszönni, de egyszerűen nem hiszem el, hogy talán sikerül beteljesítenem az álmomat. Ezen kívül letöltöttem egy könyvet is innen ez tényleg nagyon jó, minden kérdésedre választ kapsz, egyetlen hátránya, hogy angolul van.
(Meg tudod nézni így magában is, de ha szeretnéd a lent lévő nagy, zöld színű Download gombbal könnyen le is töltheted.)
Szóval megpróbálok mindent megtenni azért, hogy jobb és jobb legyek, és annyi motivációm van, hogy ha akarnának se tudnának lebeszélni az álmomról.
(Egy kicsit talán olyan érzés, mint Naruto-nak.)
Mindezért egy hihetetlenül nagy köszönet OneGirl rendszeres olvasómnak, aki felnyitotta a szemem, megmutatta, hogy mire vagyok képes, és mert talált nekem egy remek, jó fej segítő-tanárt. Ezért kérlek Téged, aki elolvastad a bejegyzésem, hogy nézd meg OneGirl blogjait, olvasd el a történeteit és a verseit.
Nagyon köszönöm. ^^

3 megjegyzés:

  1. Nagyon szépen szívesen:D
    Örülök, hogy bontogatod szárnyacskáidat:D
    de még egy köszönöm és homlokpöccintés lesz ;)
    Mondtam, hogy ha tudok segíteni, akkor megteszem :D használd csak ki a tehetségedet!!! én az első könyvemet ajánlom neked, te pedig az első mangádat nekem :d korrekt üzlet, nem? :D :D :D

    Szeretlek, Sasuke.öcsém!
    és sok-sok sikert és kitartást kívánok! :D

    OneGirl voltam...:D

    VálaszTörlés
  2. Ez de aranyos! Emlékeztet valakikre.. :DD Jaj szivem kiraktál? Köszönöm szépen. Már várom a cont. Nagyon.
    Noomi.

    VálaszTörlés
  3. Köszi mind a kettőtöknek ^^

    OneGirl, hát igen korrekt üzlet :D (nem érdekel a homlok-pöccintés, KÖSZÖNÖM!! :D)
    Énis szeretlek, Itachi-bátyó :)

    Noomi, hát persze, hogy kiraktalak :D és én is NAGYON! ^^
    És Téged is szeretlek. :)

    VálaszTörlés