2012. 01. 31.

Naruto = Sonic ?

Ez a bejegyzés más lesz, mint az eddigiek, mivel nem fogok rajzot beszúrni, viszont mutatok Nektek valami érdekeset. :)
Nagy Naruto rajongó vagyok és kiskorom óta szeretem a Sonic-ot is. ( Igen, még mindig szoktam vele játszani és a chao-k a kedvenceim. ^^)
Szóval, felfigyeltem arra, hogy a szereplőik hasonlítanak egymásra, de még én sem gondoltam volna, hogy ennyire, sőt néhány jelenet is egy és ugyanaz! Mivel a Sonic előbb jelent meg, ezért Kishimoto lehet az aki másolt, de ha nem, akkor ez egy elég bizarr egybeesés. :)
Hogy ezeket Ti is láthassátok összevágtam "egy-két" képet. ( Két napig csináltam és a végére nagyon elfáradtam, szóval a rossz minőségért felelősséget nem vállalok. :D)











Remélem feltűnt a hasonlóság! ;)

2 megjegyzés:

  1. Óóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóó
    és még mindig:
    Óóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóó

    Én is imádtam a Sonicot -vannak is DVD-im - de ez eddig még fel sem tűnt o.O
    Azt hiszem, ezentúl mindenhol keresni fogom a hasonmásainkat és minden apróbb kis részletre lecsapok :D

    OneGirl voltam... :)

    VálaszTörlés
  2. Először is: X"D
    Másodszor: Komolyan? Én inkább a játékokat bírtam, de azt nagyon. (miért is írtam múlt időt??)
    A kommentért pedig természetesen köszi ^^

    VálaszTörlés