2012. 02. 22.

104...

El sem hiszem, több mint száz látogató? Hihetetlen...

Na, most viszont teljesen másról akarok írni. Máma a suliban OneGirl egyik mangája konkrétan beszippantott. A címe Vázlatok, boys love típusú, de a sztori fantasztikus, megható és érdekes. A szereplők pedig...hát igen...azok elképesztőek, ezért is akartam lerajzolni az egyiket.


Nagyon beleéltem magam, azt mondták úgy néztem ki mint egy zombi, de akkor a külvilág szinte megszűnt. Azt is utólag vettem észre, hogy OneGirl mennyi képet csinált...
(tudja, hogy utálom, ha fotóznak)
Az ő kedvéért lett ez az összevágott kép, amin két dolog látszik, a toll, amivel rajzoltam, és az, hogy nagyon furcsán tartom azt. Óvodás korom óta ilyen hülyén fogom az íróeszközöket. :D



És ez lett a végeredmény.
Más lett, mint az eredeti, DE ezt direkt csináltam, ezért nagyon örülök neki, hogy azért még helyes maradt. ^^


Végül pedig: Noomi, a mai zongoraversenyed egyszerűen gyönyörű volt, teljesen máshol jártam miközben játszottál és ezért egy te általad ihletett rajzot is viszont látsz majd. Még nem tudom mi lesz az, de alig várom, hogy megint elkapjon az ihlet. :)



A képet pedig légyszíves nagyítsátok ki, mert úgy az igazi, köszi. ^^

4 megjegyzés:

  1. Igen, igen, mind tudjuk, hogy OneGirl imád a kamera mögött lenni ^^
    Sok kép?! :O egyáltalán nem lett sok! szerintem tönnet is csinálhattam vona csak az vot a baj, hogy akkor is rajzoltad, amiukor nem voltam ott :/ Rólad is lehetett volna előnyösebb képet csinálni, de azért valdd be! Egy-kettő igazán pofás kis kép lett rólad:)

    Azt hiszem tudom mit kapsz majd szülinapodra:D *nem, nem tollat és füxetet* :P

    Noomi valóban gyönyörűen játszott! Remélem a vizsgája is sikerül neki! *bár mirt ne sikerülne neki? :D *
    Azt a rajzot pedig alig várom :D

    FényképezőgépetKeresőOneGirl voltam...:D

    VálaszTörlés
  2. Igen, órán is meg a következő szünetben. :)
    Jól van-jól van, lettek jó képek is. :D
    A szülinapom pedig túl messze van ahhoz, hogy emlékezz arra, amit adni akarsz. Amit ma kaptam, azt nagyon köszönöm, majd holnap meglátod, milyet lehet vele rajzolni. ;)

    A vizsga biztos sikerült, hisz gyönyörűen játszott. ^^

    Ui.: Nem tudom hogyan írtál, vagy milyen gyorsan, de elég vicces kis hibáid lettek a bejegyzésben. xD
    Szinte biztos vagyok benne, hogy vissza fogod olvasni, és Te is nevetsz majd rajtuk. ^^

    VálaszTörlés
  3. Egész nap olyan voltál, mint aki máshol jár, mintha csak a tested lenne ott, de a tudatodat magába szippantotta volna valami egészen más... :D
    Egyébként a rajz nagyon jó lett ^^

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm, és igen, valami hasonló érzés volt. ^^

    VálaszTörlés