2012. 02. 24.

Cuki kis virágokkal...


Ez szintén a Vázlatok című manga egyik szereplője. Név szerint Nagi-kun. Nagyon aranyos története van, el is mesélem:
Ő egy modell, és rajzórákon "pózol" majd az egyik művész beleszeret. Ezek után vannak bonyodalmak, de azt most inkább nem részletezném, azt sem írom ide, miért. ^^"
( gondoljatok amire akartok )

Na, szóval itt éppen szerelmével beszél telefonon, és mint látjátok ennek nagyon örül.

A kép egyébként a padtársamnak készült, örült neki. :)







A végén ilyen lett, és azokat a cuki kis virágokat egyszerűen muszáj volt oda tennem.

A toll amivel rajzoltam pedig...khmm...kifogyott...
( csak négy napja kaptam, tele-tintával )

3 megjegyzés:

  1. Réka tolla, ejnye :D Amúgy gyönyörűséges. Vera örült is neki. Nekem is rajzolhatnál egyszer valami szépet, mondjuk a hulla Mariqueen Maandiget *.* Na de nem dumálok itt ennyit.
    Noomi. ~

    VálaszTörlés
  2. :D Na igen, az a toll :D Mindenki szereti :)
    nagyon jó lett :D és akkor a kedvedért én se lövöm le a poén(oka)t :)
    Szerintem nagyon is eltaláltad azokat a virágokat :D A rajzmappád elején is ilyesmik vannak *.* amiket nagyon irigylek :$$$

    MosolygósOneGirl voltam...:)

    VálaszTörlés
  3. OneGirl, köszönöm, örülök hogy tetszenek a virágok. :)
    ( mosolyogj csak, szép az élet ^^ )
    Noomi te pedig ne aggódj, már félig kész is a rajzod, és ezt te ihletted, szóval valamennyire te vagy rajt a téma. ^^

    VálaszTörlés