2012. 02. 12.

Azok a szemek...

Ő Tamaki-senpai, az Ouran High School Host Club című anime egyik főszereplője.
Csak más a ruha és a szemszín, ennek oka, hogy az iskolában, ahova járok, van egy fiú, aki ugyanígy néz ki. Komolyan...ugyanígy. :)
Az anime, amiben szerepel nagyon jó, az egyik kedvencem, csak ajánlani tudom.


A rajz egyébként Any-nek készült, aki az egyik rendszeres olvasóm, osztálytársam, és nagyon jó barátnőm is. Any, ezelőtt ajánlottál engem az egyik bejegyzésedben, most én ajánlom másoknak a Te blogodat.
szeretlek ^^

7 megjegyzés:

  1. Azok a szemek... mint az igazi *-*
    Amúgy ez a kedvenc rajzom tőled :DD
    ja és köszönöm <3 ^^

    VálaszTörlés
  2. Áááh, az igazi utánozhatatlan. :D
    Örülök, hogy tetszik és igazán nincs mit. <3

    VálaszTörlés
  3. *.* kell,kell, kell :D
    azt hiszem tudom, ki lehet az :$
    komolyan beleszerettem ezekbe a szemekbe... tudod jól, hogy a szemek a gyengéim :$$
    Ez a rajz pedig... FANTASTIC! :D nagyon ügyes vagy! Csak így tovább! :D

    OneGirl voltam... :D

    VálaszTörlés
  4. Nagyon köszönöm, a szemei még nekem is tetszenek. ^^
    De a rajz Any-é, Te mást kaptál. ;)

    VálaszTörlés
  5. Tudom, tudom :D De hát attól az igazira még hajthatok xD Na jó, nekem ott van Májtyúb xD :D

    VálaszTörlés
  6. Kjááááááá de aranyoooooos! :333

    VálaszTörlés
  7. Ó, Téged most látlak itt először ^^ üdvözlet
    Aranyos? hát igen, mint a Te blogjaid :)

    VálaszTörlés