2012. 06. 29.

Realism Fail

Hát igen, a realizmus még mindig nem megy...
Végül is, egy próbát meg ért, és újra használhattam a színes ceruzákat. ^^
Igaz, hogy a képek élőben mindig jobban néznek ki, mint gépre feltöltve, de ez valamiért a valóságban sem sokkal jobb.
Próbálkozok egyre jobb lenni, de azt hiszem elég nehezen megy, nem baj, feladni nem fogom. :)
Ha átgondolom, ez lett az egyik legjobb rajzom, mégis...valamiért nagyon nem tetszik.
Na, mindegy is, a lényeg:
Kérlek, könyörgöm, hogy kritizáld!!


Szeretnék fejlődni és ez tényleg sokat segítene, szóval, ha nem nagy fáradság...kérlek...

5 megjegyzés:

  1. Kritikát kér őnagysága?
    A kép távol áll a realizmustól és azt hiszem ismertetnem kell veled a pontos definíciót, mert szerintem te a realizmus alatt az élethűséget érted. Ez a két dolog pedig nagyon különbözik egymástól. Más: A virág tökéletes, az is, ahogy a cseppek akár a méreg kezdik bevenni az ártatlan, tiszta lánykát akinek hajszíne kissé ütközik ebben a színvilágban. Mondjuk lehetett volna kicsit sötétebb, annyira, hogy nem veszti el a jókislány karaktert. Az arca abszolút jó lett, a keze is, talán az egyedüli a gond a rajzban a háttér. Lehetett volna átmenetes, akár az a folyamat, ami a képen végbemegy. Nagyon sötéten kezdődik és a lány felé világosul, kicsit teljesebb, teltebb színekkel, mert így olyan, akár egy homályos, mégis jóságos és heppi álom, pedig a virág alapvetően tükrözi azt az arroganciát, amit én is el tudnék képzelni hozzá.
    Megfelel? :)

    VálaszTörlés
  2. A virág, és a keze teljesen rendben van.
    A lány arca is jó lett. A szeme szerintem gyönyörű, esetleg talán egy picit lehetett volna nagyobb, bár lehet, hogy csak túlzottan mangákhoz van szokva a szemem.
    A háttérrel Noominak igaza van, a színátmenetes megoldás jobb lett volna.
    De úgy összességében nekem tetszik (mint kb minden, amit rajzolsz. bleee.:P)

    VálaszTörlés
  3. Á, köszönöm!! :)
    PONT ilyenekre vágytam ^^
    teljesen igazatok van, legközelebb majd jobb lesz :)

    VálaszTörlés
  4. én nem tudok kritikát írni, sajnálom... valamiért ez a képed annyira nem ragadott meg :$ olyan... átlagos és én ahhoz vagyok szokva, hogy a rajzaid nem éppen átlagosak, hanem olyan Kurenaiosak, olyanok, mint amilyen vagy a suliban :D Érzéseket váltanak ki belőlem, de ez most csak mosolyogtat -oké, mikor nem mosolygok xD Talán azért furcsa, mert régen rajzoltál vagy nem tudom... :/ *nagyon sajnálja a rossz szavakat, de ez az igazság*

    PironkodóOneGirl voltam...:D

    VálaszTörlés
  5. jajj, nyugi, igazad van, mond csak ki bátran :D
    és ígérem a következő jó lesz, mondjuk azt hiszem a neked ígérttel kezdem, de majd meglátod ^^
    és örülök, hogy melléknév lettem :)

    VálaszTörlés