2012. 06. 15.

Vakáció

Ismét eltelt egy év, néha olyan hosszúnak, néha olyan rövidnek tűnt...
Ha leszámítjuk a tanulást és a korán kelést, még az iskola sem volt olyan szörnyű, sőt...most úgy érzem megtaláltam a helyem, mindenkinek olyan jó barátokat kívánok, mint amilyeneket én kaptam az élettől. ^^
Na, de most hagyjuk az érzelgést! Akit a képen láttok Bania, a pokoli futár. Elég erős jelleme van, és benne is ott, egy Naruto-ban tanyázóhoz hasonló jelképes szörnyeteg. Szerencsére vannak vicces pillanatok a mangában, és ettől még sem lesz végig szívbemarkoló, meg persze az akciójelenetek is feldobják kicsit. Nekem nagyon megtetszett, talán azért is, mert Naruto után sokkal realistábbnak tűnik. Csak ajánlani tudom.
Ó, és mint láthatjátok, megváltoztattam a blog stílusát, folyton ezt csinálom, megunom és lecserélem, de azt hiszem ez most egy jó darabig így marad. :)
Na, visszatérve a vakációra, mindenkinek szép nyarat, csináljátok azt, amire iskola közben nem volt időtök, ne tanuljatok, és persze érezzétek jól magatokat. ^^

Ui.: Remélhetőleg nyár közben is készítek bejegyzéseket, még inkább biztos lesz, ha összejön egy rajztanár. :)

5 megjegyzés:

  1. Szia!
    Neked is nagyon kellemes VAKÁCIÓT!, így, csupa nagybetűvel, és felkiáltó jellel a végén.
    Nagyon jó lett a rajzod, mindig elámulok, hogy egyesek hogyan tudnak így rajzolni... *.*
    Most felkeltetted az érdeklődésemet, mindjárt utána is nézek. :D
    Még egyszer kellemes szünetet!

    VálaszTörlés
  2. Jaj, de jó lett az új design! :D És ez a rajz is bámulatos, de hát ezt már mondtam. Azt ígértem, ezentúl szőrösszívvel kritizálni fogok, de ebbe speciel nem tudok belekötni...

    VálaszTörlés
  3. Húú nagyon jó lett. Tudod, hogy odavagyok Baniaért, pedig még csak egy részt olvastam. És ahhoz képest, hogy neked az elején nem tetszett a rajz annyira, még az álla is tökéletes lett a végére! Ügyes vagy ^^

    VálaszTörlés
  4. Én is remélem, hogy születnek érdekes rajtok D_D
    az új dizi meg nagyon jó lett :D tetszik :)

    VálaszTörlés
  5. Anne Wolf: köszönöm, Neked is, remélem tetszeni fog a Bania :)
    Noomi: pedig szeretném ha majd jól belekötnél a rajzaimba ^^
    Any: köszi, ígérem majd rendelek neten Copic-ot és befejezem a Tiédet is :)
    OneGirl: érdekes rajzok? mint amit Neked is ígértem? persze, hogy lesznek és köszönöm ^^

    VálaszTörlés