2012. 11. 07.

Irodalom


Pár hete írtam egy röpdogát, ami nem sikerült valami jól. Ezért is készítettem el  a szorgalmit, vagyis az őszi szünetemben három napon át csináltam a maketteket. Egy ókori görög- egy angol reneszánsz- és egy francia klasszicista színházat kellett megépítenem. Szerencsére (mivel a többieké fekete-fehér volt) jól megjutalmazott, hogy ennyit dolgoztam vele, és még ki is festettem, így három 5-öst kaptam, amivel már ki is javítottam az eddigi jegyeimet. ^^
Mellesleg az iskola könyvtárában szeretné kiállíttatni, ennek voltaképpen örülök.
Egyébként cipődobozokból, telefontartókból, rengeteg újságpapírból és tapétaragasztóból készült. Sok ilyesmit csináltam már, és alapból sem egy nehéz dolog, csak sok ideig tartott, ami az őszi szünetem rovására ment. A maradék időben pedig tanultam, szóval nem sok idő maradt rajzolni...
Hát van ennél rosszabb? -.-"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése