2012. 10. 21.

Shonen amazonok

A fogalmat talán többen is ismeritek. Az animéket és mangákat tulajdonképpen két fő csoportba szokták osztani, az egyik pedig a shonen, aminél a harc áll a középpontban. Leginkább a tizen-huszon éves srácokat célozzák meg, de például én is kedvelője vagyok. (Naruto is ide tartozik)
Akció dús történet harcokkal fűszerezve, de mit is érne egy kis romantika nélkül? Ezért is van szükségük az "amazonokra". Hogy ők is stílusba illők legyenek, kihangsúlyozzák a domborulatokat, (nem éppen mindent befedő ruhákkal) és persze izmosabbak is.
A Mondo magazinban találtam meg a rajziskolát, amiben épp a shonen-ről volt szó, és természetesen le is rajzoltam őket.
Ezeket láthatjátok összevágott képként.




6 megjegyzés:

  1. gondoltál már arra, hogy saját mangát írsz?:D
    vagy ha már van küldenél fényképeket?:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. *Írj xD vagy rajzolj ahogy tetszik

      Törlés
    2. Igen-igen pár éve elkezdtem egyet, de egy oldal után már nem is tetszett. :D
      aztán van egy történet, ami a levegõben lóg, de úgy érzem közel sem vagyok annyira jó, hogy érdemes legyen elkezdenem. xD
      viszont tervezek egy új blodot, ahová majd egy-egy mangaoldal féleséget tennék fel (errõl tudok max küldeni, ha gondolod), de ehhez sok idõ kell, még túl sok rajzzal tartozok mindenkinek :/
      bocsi h ilyen hosszút írtam ^^""

      Törlés