2012. 12. 25.

Grafit sárkány

Azt hiszem a cím egyértelművé teszi, miről is akarok írni. Ezt a képet apunak csináltam karácsonyra.
Szántam neki egy külön bejegyzést, mivel ez az első olyan rajzom, amit kicsit másként próbáltam rajzolni. Eddig minden képemen olyan semilyenek voltak az árnyékok és a fények, nem volt olyan hatásos egyik sem. Ennél folyamatosan arra összpontosítottam, hogy éles tónusok legyenek, ehhez pedig tökéletes egy sárkány pikkelyes bőre és szarvai, hogy a nyálról ne is beszéljünk. Igaz a beszkennelt kép nem adja vissza az eredetit, de a lényeg látszik. Újított rajzstílus, éles tónus, erős fény. Azért az igaz, hogy nem tetszenek a rajzaim, de...erre most egy kicsit büszke vagyok (talán ez az első ilyen) ^^
Remélem valaki megdob egy kis kritikával, most hogy végre rajzzal jöttem a rajzos blogomra. :)
A kép alapja egyébként EZ volt.


Még egyszer és utoljára, mindenkinek boldog karácsonyt és új évet kívánok. ^^

4 megjegyzés:

  1. Wow! Nagyon szép lett és szerintem a tónusozás is remekül sikerült! *-* Nagyon tetszik a szája és a nyál is élethű lett :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi ^^ örülök, hogy ezt gondolod, meg hogy még a nyál is tetszik :D

      Törlés
  2. Nekem is nagyon, de nagyon etszik.

    Nagyon tehetséges vagy.

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó lett. Nekem nagyon tetszik. Tök jól kifejező a tónusokat 🤩👌🏻.

    VálaszTörlés