2013. 09. 22.

Na mi lesz?

Felhívtam a még tavaly ajánlott rajztanárt és pár hét múlva találkozok is vele. Mikor telefonon beszéltünk (vagyis én csak próbáltam, de nagyon izgultam) nagyon kedvesnek tűnt, azt mondta, elég sűrűn van, de megoldjuk valahogy. Egyszóval ő eddig az első tanár aki segítőkésznek tűnik. Még akármi is lehet, szóval nem szállok el, de ez ösztönöz a rajzolásra. Igaz, be is vagyok parázva, mert meg kell neki mutatnom a munkáimat ééés azokból alig van itthon! Majdnem mindet másoknak rajzoltam és a legjobbakat nem is tudom visszakérni...szóval most ebben a pár hétben próbálok minél több rajzot megalkotni. Ez a festett nyuszi az első ezek közül, kicsit olyan Alíz Csodaországban beütésűre szerettem volna és jó színesre. :)
Jelenleg izgulok és töröm a fejem azon, mit is kellene rajzolnom, mivel kezdjem, mit fog szólni hozzájuk.
Emellett egy storyboardot is csinálnom kell szerdáig, mert elvileg már kitaláltam mit is fogok megrajzolni a leendő saját animációs filmemben...és még tanulni sem ártana, ugye...
Egy szó, mint száz ha sikerül amit akarok, akkor képek tömkelege jön majd!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése