2013. 09. 16.

Önismeret

Mint láthatjátok, a blog átöltözött és ehhez új profilkép is jár, erről és magamról fogok írni Nektek.
A képhez az új tollamat és festékemet használtam, mint Gaara-nál is. Még mindig nem tudtam tökéletesíteni a technikámat, de haladgatok szépen lassan. :) A képen ugye én vagyok...animés stílusban átrajzolva, ezért sok sajátosságomat bele is akartam tenni, persze csak óvatosan, nehogy túlpakoljam. Szóval, inkább külsőre jellemez ez a kép, nevezetesen a kócos-vasalt-barna haj, a pici fekete szemek, (amennyire anime karakternek lehet pici a szeme ^^") a bőrszalag a kezemen, a grunge-os beütésű cuccaim, vagy a hülyén hajló hüvelykujjam. Belső jellemzők közül talán csak a félénkségem látszik. Ez furcsa dolog...angolul "Shy" egy elég tág jelentés, ám magyarul a félénk egyszerűen félénket jelent. Pedig ez eléggé meghatározza az életem. A shy-ságot mondhatjuk hátránynak is, de én nem annak érzem, bár néha persze visszatart a szociális dolgoktól. Ezt most jobban nem részletezném, talán tudjátok mit jelent a "shy-ság". :)
Ezen kívül...hm...inkább megpróbálom azt leírni magamról, amit másoktól hallottam, így pozitívabb lesz az eredmény: kedvesnek, aranyosnak, jó embernek tartanak, de ami a legfontosabb-tehetségesnek. T.T
Én pedig akiket szeretek, azokat nagyon szeretem! Ilyen a családom, és a már két éve élő baráti köröm. Bármit megtennék értük, ezt ők is tudják (remélem) és ők voltak azok, akik kihúztak abból a gödörből, ahol voltam...megpróbálok nem elkalandozni. Szóval csak annyi, hogy egy kis antiszoc' félénk lány vagyok-kívülről...ám belül higgyétek el-rengeteg értéket őrzök...
Most jönne egy kis negatív jellemzés is: nagyon nehezen tanulok-így csak a szorgalmamnak és a logikámnak köszönhetem, hogy egy ilyen neves gimiben még túlélem a napokat, súlyos önbizalomhiányom van-bár tudom, hogy az előbbiek elég egoistán hangoztak, azért eléggé magamra veszem a rossz dolgokat is. Nagyon szeretek gépezni és tv-zni és nehezen mondok nemet az édességre, ó és jó gyerek létemre néha "tipikus tini" vagyok. :)
És a végére, még egy plusz-(amit vehetünk a shy-sághoz is) nagyon jó hallgató vagyok, ezért persze sok ember gondja száll rám, én pedig kötelességemnek érzem, hogy segítsek, mert túl erős a lelkiismeretem, ezért néha ki is akadok mikor már túúúl sok az érzelem...vagyis mások bajai.
Na, sikerült nagy erővel sok pozitívat írnom magamról, pedig nehéz...tényleg nehéz. Ezt a kis személyes bejegyzést pedig pillanatok alatt követi is egy rajzos témájú.~bye ^^

---tessék Naruto-t nézni, és rengeteg új értékre tehetsz szert---
          (nálam kifizetődött, amint találtam barátokat :3)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése