2013. 09. 16.

Raszterezés

Még mindig előttem lobog a cél, hogy saját mangát rajzoljak, most éppen megpróbáltam raszterezni, bár ez volt az első alkalom-nagyon tetszett! Tök jó érzés különböző érzelmeket más és más anyagok használatával kifejezni, hiszen a lehetőség végtelen. Mind érzelmek, mind az anyag-és vonalhasználat szempontjából.
Pár alaprasztert és egy-két önállóan kitaláltat is megpróbáltam. Igaz, a szkennelt kép még mindig sokat veszít a színéből és textúrájából, de ezek korrigálására majd később találok megoldást. ^^
Ó, egyébként találtam youtube-on egy lányt (sophiechan90) akinek a stílusa nagyon tetszik. Inspiráló és mégis nyugodt közeget teremt-ez pedig az én egyik célom is. Szó sincs másolásról, azt messze elkerülöm, de a videói alatt lévő zenéket azért megszereztem magamnak. ^^ Nem akarok olyan lenni, mint...hát igazából csak önmagam akarok lenni, de azért sophiechan videói tudnak adni néhány löketet.
Na, most elég laza hetem lesz, szóval még biztosan számíthattok valamire...:3


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése