2012. 03. 01.

Sajtmánia :D

Szombaton a Szombathelyi Művelődési és Sportházban megrendezésre kerül az első városi gólyaavató. Az én osztályom Mickey-illetve Minnie-egér jelmezbe bújva fog párbajként táncolni, hogy megnyerje az óriási sajtot. Hát igen, itt jövök én a képbe, hiszen ezt a kolosszális sajtot valakinek meg kell csinálnia. :)
Most részletesen leírom Nektek, hogyan lett néhány kartonlapból egy csinos kis sajtszelet. ^^

Ezekkel az eszközökkel kezdődött:
-olló
-centi
-toll
-tűzőgép
-kétoldalú ragasztó
Nem volt egyszerű, hiszen a kartonlapok elég nehezek voltak ahhoz, hogy ne tudjam őket könnyedén ide-oda rakosgatni, meg persze mindig elcsúsztak a helyükről.
Jó pár karcolást is kaptam tőlük. ^^"

Az első napon eddig jutottam.
Elkészítettem a vázat, ami szerencsére elég stabilra sikerült.
A tűzőgépet elég nehéz volt használni, mert voltak helyek ahova egyszerűen nem fért be. Ezért is vettem elő a kétoldalú ragasztót, amit szintén nehéz volt a két lap közé úgy beigazítani, hogy közben egyikhez se ragadjon hozzá. :D



Itt a második fázis:
-tapétaragasztó->víz
-ecsetek
-lufik
-és persze rengeteg újság papír
A lufikat bevontam papírral, és azzal a helyes kis trutyival, majd miután megszáradtak félbevágtam őket szikével.





Ezután a helyüket is körbevágtam, majd nagyon nehezen beillesztettem őket úgy, hogy ki ne essenek, de rondák se legyenek. Itt egy elég furcsa látványú karton-háromszögnek látszódik, de én büszke vagyok arra, hogy nem esett szét. :)


És végül:
-nagy ecset
-dobozok
-rengeteg tempera
-és egy különleges festék
Kilenc tempera ment rá...kilenc!
A boltban ahol vettem el is fogyott, nagyon szépen kellett néznem, hogy szétszedjen két csomagot és kiszedje belőle nekem a sárga színeket. ;) A különleges festék pedig egy nagyon erős, fényes és lemoshatatlan műanyagfesték, ami természetesen a kezemről is alig jött le.








Íme a végeredmény. A cél az volt, hogy legyen nagy, könnyű, és nézzen ki úgy, mint egy igazi sajt.
Azt hiszem ezt sikerült megoldanom, és véleményem szerint elég gusztusos lett. ^^

5 megjegyzés:

  1. Ez... Ez... Rohadt jó:-)
    gratulálok, nagyon jó lett<3<3<3

    VálaszTörlés
  2. Köszi, remélem nyerni fogunk. ^^

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó lett!
    Szerintem megyek és kérek anyától egy darabkát! :D
    Szurkolok nektek!

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm Noomi. :)
    Anne Wolf, örülök, hogy tetszik, és köszi a szurkolást, mi nyertünk. ^^

    VálaszTörlés