2012. 05. 31.

Borsmenta

Rju Io-egy bonyolult természetű srác gördeszkán, aki beleszeret egy idősebb lányba. Erre pusztán egy okot adott: Mert olyan édes!
Kicsit sablonosnak tűnhet, talán az is, de egész aranyos kis könnyű-manga, szívesen ajánlom, ha egy kis boldog kikapcsolódásra vágsz. :)

Ez az első, hogy montázst készítettem, de egész jó érzés.
Ó, és láthatjátok-a Tesco-s tollat sem szabad lebecsülni. :)

Egyébként tegnap lesétáltam talán egy kilométert is, csak azért, hogy megvehessek egy ecset-végű Copic-ot, amivel elkezdtem megrajzolni Bania-t és a végére kifogyott...jellemző...
A bolt pedig természetesen megszűnt! Utána hazabuszoztam egy osztálytársammal együtt, majd mikor lelépek a buszról, hát nem esik? Na, gondoltam rosszabb nem is lehetne, és itt a poén, mikor hazaértem mit látok? Volt nálam esernyő...
az élet néha művel ilyeneket...-.-

Na, mindegy most nem tudok ideges lenni, hiszen holnap osztálykirándulás és már nagyon várom! Jó előérzeteim vannak ezzel kapcsolatban, ellentétben az eddigi kirándulásaimmal. ^^ Szóval, kívánjatok szerencsét, nehogy felboruljak a kenuval. ;)

5 megjegyzés: