2012. 10. 12.

Alakulóban


Tudom, hogy már majd' egy hónapja nem írtam, de annyi időm sem volt, hogy géphez juthassak. Elnézést kérek, de most bepótolom a dolgokat. Először is, a szavazást lezártam, 10 ember válaszolt, és teljes létszámmal az ismertetők mellett döntöttetek. Aztán, a cosplay természetesen. Fent láthatjátok a textilfestés folyamatát, a pulcsi egy órán át való főzés után is lila volt, így B tervként a második képen látható kék pulcsit varrtuk meg.


Igen, többesszám, mivel Anyu rengeteget segített a varrásban, amiben kicsit hülye vagyok, ezért a harmadik kis  képen őt láthatjátok, vagyis azt, ahogy varr. Feljebb a kapucni van, amit koncentrikus kör-mintára batikoltam, ez tulajdonképpen Globox szája. Az utolsó kis képen pedig azt a puha anyagot is láthatjátok, ami a hasához és a kesztyűhöz kellett.


Itt pedig a szemek vannak, ezeket legalább egymagam meg tudtam csinálni. Igazából elég rögtönzött lett: a felére körcikkekre vágott anyagot ragasztottam, fa- és műanyagragasztóval, a fehér színű temperám elfogyott, így textilfestékkel pingáltam ki a szemgolyókat, a közepe pedig fekete Copic-kal van. Szintén az előbbi ragasztóval illesztettem a pulcsihoz, meg alulról bebökött gombostűkkel. A végére azért összeállt valahogy. ^^
Ó, mellesleg, mint talán már tudjátok, gitáron játszok, immár harmadik éve. Na, szóval az unokatestvérem, aki punk, de utoljára rockabilly bandában játszott, most új bandát alapít, és szeretné, ha én lennék a ritmusgitáros, ezért pedig kölcsönkaptam tőle egy kisebb erősítőt és egy gyönyörű elektromos-gitárt. *.*
Nem tudom, menni fog-e a bandában való játszás, mert nem érzem annyira jónak magam, de időm is elég kevés, de az időhiány okára majd egy új bejegyzést szánok. ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése