2012. 10. 12.

Any szülinapja


Életem első tortája, ráadásul jó nehezet választottam. Puncsos lett, általam készített piskótából, vertem tejszínhabot a tetejére, és csokiöntetet is főztem rá. ^^ Csinos kis süti lett, szerintem. Ízre azért nem lett olyan, mint Anyué szokott, de én örülök, hogy egyáltalán úgy nézett ki a végére mint egy igazi torta.


Ez pedig a rajz, amit Any-nek készítettem. Egy aranyos és romantikus kép, amin még süti is van, szerintem neki való lett. :) Sok színt használtam, és készítettem neki keretet is fekete Copiccal. A szereplők nem jelentenek senkit, de próbáltam egy kedves lányt és egy helyes fiút rajzolni. Remélem Any-nek tetszik. ^^
Még két bejegyzéssel tartozok a nagyvilágnak, de többet nem ülhetek a gépnél, szóval lépek. Ráadásul holnapra be kell pakolnom, hiszen CON!! Annyira vágyom már rá. :3 Na, szóval sziasztok, mindenki álmodjon valami szépet, hamarosan jelentkezek con-emlékekkel, rengeteg képpel és persze rajzokkal is. ^^

2 megjegyzés:

  1. Nagyon finom volt a süti*.*
    A kép pedig már kint van a falamon ^^

    VálaszTörlés
  2. örülök, hogy ízlett, és annak is, hogy találtál neki helyet a falon ^^

    VálaszTörlés