2012. 10. 20.

Olajfák hegyén

Mivel egyszer nem készítettem irodalom házit, a tanárnő büntető feladatot adott. Pázmány Péter művéből kellett egy jelenetet lerajzolni. Szerintem nem tudta, hogy ez nekem nem büntetés. :)
A képen az olajfák hegye látható, melynek tetején, egy felhőn leszállva dönti el Isten, a mennybe, vagy a pokolba kerülsz-e. Hát, azt hiszem megoldottam valahogy. Egyébként remélem látszanak az arcok a felhőn és a tűzben.
Még rengeteg mindent írni akarok, például a con-ról is, na meg vannak új rajzaim, és persze új híreim is, de időm most kevés, szóval majd kicsit később írok ezekről. Ma Japánnap-ra megyek, ahol nővérem Ai-chan vezetésével lesz lolita bemutató.
Megpróbálok mindent bepótolni, de addig is türelmet kérek. Nem felejtettem el a beígért ismertetőket sem. ^^

4 megjegyzés:

  1. Még mindig gyönyörűen rajzolsz!:) Arra gondoltam, blogra teszek majd fel én is rajzokat :D mondjuk nekem nem megy így a rajzolás xd.

    VálaszTörlés
  2. Még mindig gyönyörűen rajzolsz!:) Arra gondoltam, blogra teszek majd fel én is rajzokat :D mondjuk nekem nem megy így a rajzolás xd.

    VálaszTörlés
  3. Jó újra hallani felõled ^^
    rajzokat? Az sosem rossz :)
    ó, és köszönöm

    VálaszTörlés