2012. 04. 15.

Béke és nyugalom



Nem tudom látszik-e, de ez egy napágyas mobiltartó...
Már egy éve keresek egyet, és nincs...sehol az egész városban, sőt, még Bp-en sem találtam...
Úgyhogy, csináltam egyet. ^^
Itt láthatjátok miket használtam hozzá. A legtöbb cucc ahhoz kellet, hogy stabil legyen, a többi csak díszítés. :)








Először nem volt rajtuk spárga, de szétakartak esni, szóval muszáj volt.
Egyébként a fadarabokba még mélyedést is véstem, hogy könnyebb legyen összeragasztani, de így sem maradtak meg rendesen...hülye fa...










Aztán mindet kifestettem...sokat gondolkoztam rajta, milyen legyen, de aztán úgy gondoltam ez a színpárosítás elég férfias lesz Apunak. :)










És tádááá! Ilyen lett összeillesztve. :)
Amiről csak annyit, hogy nehéz és idegőrlő volt...

Dobtam rá egy békejelet is, amitől még "lazább" lett az egész.
A legjobb az egészben pedig az, hogy nem dőlt össze, amikor beletettem a mobilt. ^^

6 megjegyzés:

  1. Ez ugye nem a phone on the table? :"D

    VálaszTörlés
  2. Háhá :D Áj níd ö fón on dö téböl.
    Am nagyon jó lett^^

    VálaszTörlés
  3. fón? jájá, fón...
    ON dő téböl! :D
    sosem felejtem el :)

    VálaszTörlés
  4. Nekem mondjátok? *kedves haladó angolos kisasszony, miért a kezdő beszélt* xD :D De hát megértette, hogy mit akarunk, nem? *az más kérdés, hogy nem volt smmije xD *

    Amúgy tök jó lett :D Jobb lett volna, ha karácsonyra megcsinálod :D

    OneGirl voltam...:D

    VálaszTörlés
  5. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés