2012. 04. 02.

Why so serious?

Jokert ugyebár mindenki ismeri. :)
Ezen a képen végre kiélhettem a színezési vágyaimat...mivel tudjátok, vettem új színes ceruzákat és nagyon kiakartam már próbálni őket élesben. Igaz, az előző bejegyzésemben lévő rajz is ezekkel készült (nagyrészt) de azért itt mégiscsak kevesebb a fekete-fehér rész.
Na, de ezenkívül készül még két másik rajz is.
Az egyik OneGirl-nek, aki nagyon jól tudja, hogy egy helyes Itachi vár rá. :)
A másik pedig egy rajzversenyre. Itt az európai összetartást növelik, és egyben jó lehetőséget is biztosítanak a kibontakozáshoz.
A témája: Idős és fiatal összetart...
Van egy nagyon jó, pont ideillő, értékelhető ötletem, amit el is kezdtem megvalósítani...csak épp nehezebb, mint gondoltam.

Most csak annyit árulok el, hogy egy képregényszerű, nagy kép lesz, a szereplők pedig az unokatestvérem és a nagymamám. ^^

5 megjegyzés:

  1. :OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
    *-*


    asszem mindent elmondtam :D

    VálaszTörlés
  2. édes kicsi szívem, tudod jól, hogy egyszer kitekerem a nyakadat!
    AKI BETEG, AZ PIHENJEN!!
    Persze, nincs ellenemre, hogy rajzolsz, tudod jól, de még mindig nem vagyol meggyógyulva! *ne legyél mazochista*
    Ezen kívül a rajz nagyon jó lett :D Imádom ezt a bolondot :D *na jó, denevér emberünket még jobban ^^ *
    Ügyes vagy:D
    Alig várom, hogy a pályázatra milyen rajzot készítesz *én is indulok rajta*
    A nagyidat mindenki szereti, az unokatesód -ha az, akire én gondolok, márpedig én csak egy unokatesódra gondolok-, akkor érdekes rajz lesz :D

    GYÓGYULGASS! :D


    OneGirl voltam...:D

    VálaszTörlés
  3. Any: köszi szépen ^^
    OneGirl: igen, jó emberre gondolsz, és az ötlet oké, de nem tudom hogyan valósítsam meg...
    Ui.: Ez nem mazochizmus, csak ezt most muszáj volt, így is egy csomóval le vagyok maradva...és mind időre kell, csak kihasználom az alkalmat. ^^

    VálaszTörlés
  4. Zseniális. Jack Fucking Nicholson. Amúgy, mi van halott Mariqueennel és a bolygómmal? :D

    VálaszTörlés
  5. Látod OneGirl, erről beszéltem. :)
    Amúgy az új gyógyszer hatott, már jobban vagyok. ^^

    VálaszTörlés