2012. 04. 15.

MondoCon 2012.

Itt egy kis beszámoló! Most voltam először Con-on, de még mindig vissza akarok menni. ^^Annyira jól éreztem magam, hogy leírni sem tudom, szóval inkább itt van néhány kép:

Ő mindenhol felbukkant és csak annyit mondott: hárr...



Mint látjátok négyen voltunk. ^^


Itt álltam sorba két órán keresztül, csak azért, hogy Topichan (Yue) lerajzoljon, aztán csak nem került rám a sor.
T.T


Az 501-es légió is ideért. :)


Néhányan, akik mindent beleadtak a cosplay készítésbe.


Ł és egy Ł-fan. (Noomi)
:)


Mindenki bevásárolt.


Helyben volt egy predátor is.
Méghozzá Noomi mellett.


Még egy jó arc. ^^


OneGirl és Lavi
(Hogy őt meddig kerestük. ^^)


Én is szereztem magamnak valami jót.
^^


És végül két kép rólam is. ^^"


Kakashi is beleélte magát a szerepbe. Tőle van a kedvenc MondoCon-os mondatom:
"Áh, mindig csak a baj van veled Naruto."
:)

8 megjegyzés:

  1. Áhhh, biztos nagyon jól éreztétek magatokat!!!
    Azt áruld el nekem, mert kicsit járatlan vagyok ebben (vagy csak korábbi bejegyzés során kerülte el a figyelmem, amilyen béna vagyok -.-), de ez hol is volt pontosan?

    VálaszTörlés
  2. Igen, hát nagy álom volt kijutni oda. ^^
    És korábban nem írtam, de Budapesten volt a Hungexpo-ban. :)

    VálaszTörlés
  3. khm.... Ezek a mai fiatalok... nem értik, hogy az inkognitó, az inkognitó ^^
    Nagyon örülök, hogy kijutottunk oda:D Ami Lavit illeti, örülök, hogy sikerült elkapni Ai-channal együtt^^ Hogy meddig tartott levadászni... :D
    *bezzeg a félmeztelen, chidoris Sasuke úgy eltűnt, mint annak rendje, módja!*
    Kakashi pedig... *.* Amikor a nyakamhoz nyomta a kunait, azt hittem, tényleg átvágja a torkomat *nagyot nyel*
    És kedves Naruto: ellopta a senseied a kitűződ xD

    OneGirl

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm :)
    Amúgy úgy gondoltam egy bejegyzésben igazán eltekinthetünk az inkognitónktól...tényleg CSAK most, úgyis tudod, hogy nem szívesen mutatom meg magam. ^^
    Ui.: Én láttam utána is Sasuke-t csak messze volt. :)

    VálaszTörlés
  5. Jaj de jó volt :D Vissza akarok menni és ott leélni az életemet. Csak bejöhetne még egy Trent Reznor is.

    VálaszTörlés
  6. Kell még con *.* Csak több kodonával :D És végtelen költőpénzzel XD

    VálaszTörlés
  7. Köszi, h kiraktál, de végre én is kirakhattam valakit a blogomom :DD Hogy egy bejegyzésbe minden gondolatomat közzétegye, 1. Nagyon jól rajzolsz! :) Csak így tovább! 2. Nem hiszem el h bárkinek is teszik a blogom xD Most visszanéztem, és a reakcióm körülbelül ilyen volt: WHÁÁÁ! De lényeg a lényeg most már tényleg érdemes lesz nézni :D

    VálaszTörlés