2012. 04. 15.

Fény a sötétségben

Elkészült a kép, amit a pályázatra készítettem. Ez a rajz...nagyon nehéz volt...
Ott kezdődött, hogy ötletem nem volt, amikor igen, nem tudtam lerajzolni, majd a végén csak két napom maradt az egészre, de nem volt papírom, olyat szerettem volna, amelyik a víztől nem hullámosodik be, a bolt persze bezárt, ezért lett az egész grafit és pasztellkréta...
Erre összesen volt egy napom. Délután háromkor kezdtem lerajzolni, fél-tizenkettőig csináltam, majd aludtam öt órát és fél-öttől hatig folytattam, majd elmentem suliba, gondolhatjátok milyen fáradt voltam.


Itt a kép részenként kicsit felnagyítva és élesítve.
Örülök, hogy végül betudtam fejezni és ráadásul a tanárnak is tetszett.
Nekem persze nem, de ezt úgyis tudjátok. :)
Egyébként a képen a saját nagymamán és unokatestvérem van.
A kép címe pedig: Fény a sötétségben
^^

3 megjegyzés:

  1. Nekem kifejezettem tetszett a rajz :D *kellett neked elvinni tőlem :/ *
    Ötletes, jól kivitelezett és tegyük hozzá, perfect deutsh tudásodra is szükséged volt :D

    OneGirl :)

    VálaszTörlés
  2. Köszi szépen!
    perfect deutsch tudásom: licht...ő...liiiiicht in...der..
    Áhá, licht in der DUNKEL :D

    VálaszTörlés