2012. 04. 27.

Komolyan sikerült?

Még mindig képtelen vagyok elhinni, hogy mi történt...talán emlékeztek még egy régebbi bejegyzésre (fény a sötétségben) ami egy rajzpályázatra készült...
Na, hát most kaptam meg matekórán a hírt a rajztanártól: a hivatalos magyar zsűri beválogatta a rajzom, és nem sokára megyek a Feldbach-ban megrendezett megnyitóra! Hihetetlen, nem igaz? o.o
Nem tudom, mikor, hogyan, kikkel, hányan, miért? DE most ez nem is érdekel, annyira fel vagyok dobva, hogy leírni sem tudom. Még sosem sikerült jelentős eredményt elérnem, szóval még mindig megvagyok illetődve.

Ui.: készen van két kép is, de most az előző hír miatt várok velük egy kicsit. ^^

5 megjegyzés:

  1. Mi az, hogy "Komolyan sikerült?"? Hát persze, hogy sikerült^^ Ügyes vagy:D

    VálaszTörlés
  2. Gratulááálok :D Megérdemled, annak örülök legjobban, hogy jobban érzed magad ettől.

    VálaszTörlés
  3. Jajj, nagyon köszönöm. ^^
    Noomi: igen, tényleg jobb kicsit :)

    VálaszTörlés
  4. Nem hihetetlen, teljesen reális :)
    PERSZE hogy beválogatták az én tehetséges tesómat <3 Hidd már el hogy jó vagy !!!

    VálaszTörlés
  5. Épp azért furcsa, mert nem reális!
    Azt szerintem sosem fogom elhinni, de köszönöm szépen. ^^

    VálaszTörlés