2012. 12. 23.

FIMO

Neten rendelt kisüthető gyurma...imádom ^^
Ezzel tudtam le az ajándékokat a barátnőimnek, és úgy tűnt tetszett nekik. Gondolom annak örültek, hogy személyre szabott lett. :)
Egy szó, mint száz, jöjjenek életem első gyurmakreációi:

Kacsacsőrű Carry Lilinek

Egy csokifagyi a padtársamnak, Kingának

Hitsugaya Toshiro OneGirl-nek

Katie Rékának

Mázas muffin Vikinek

Panda Any-nek

Spock Noomi-nak

Úgy örülök, hogy ilyen jó barátokat vágott a fejemhez az élet ^^ Bár néha nem látszik rajtam, nagyon szeretem őket, és mindig boldog vagyok mellettük. Ők azok, akik elviselnek olyan furcsának, amilyen vagyok...persze ez fordítva is igaz, na de hagyjuk a rózsaszín felhőt, had lebegjünk csak. :)
Mindenkinek kellemes karácsonyi ünnepeket és boldog új évet kívánok!
Hamarosan jön még több gyurma és pár befejezett rajzos poszt, addig is sziasztok.

2 megjegyzés:

  1. Szia! Írtál a blogomra, hogy benne lennék-e egy linkcserében és természetesen igen. Ki is tettelek. Egyébként egy ideje olvasgatom már a blogod és nagyon tetszik. ^^ Ezek a kulcstartók is irtó jók lettek :33
    Ja, és kellemes karácsonyt :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remek, akkor én is kiteszlek, örülök, hogy tetszenek. ^^
      Köszi, és neked is boldog karácsonyt! :)

      Törlés