2012. 12. 25.

Még több FIMO

Meg volt a szenteste is, ma már karácsony. Az első képen egy mókust láttok, amit anyunak csináltam, nagy nehezen ráfabrikáltam a telefonjára. (a bajusz horgászdamil, a szemfehérje pedig textilfesték) Az alsó kettő Ai-chan-é, a középső egy nyaklánc és az abból kivágott két szelet pedig fülbevaló.
Pogácsaszaggatóval lett ilyen kör alakja, majd több réteget tettem egymásra, utána jött a bevonat majd a krém a tetejére és a szélére, a végén pedig fogpiszkálóval  tésztát csináltam a barna részekből. Sütés után nem mindenhol, csak a mázat és a belső krémet lakkoztam le, így lett a legélethűbb. ^^




Hamarosan láthattok még két újabb gyurmakreációt, ezeket ma fogom odaadni az unokatesóimnak, így egyenlőre nem láthatjátok őket. :)
Most pedig jön egy rajz, aminek külön bejegyzést szánok, és mindjárt megtudjátok, miért...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése