2012. 12. 19.

Hamarosan

Megint elmaradtam, most több mint egy hónappal. Viszont szörnyű bonyolult ez a karácsony, szóval tényleg nyomós okom van rá, hogy nem látogatok ide. Ha az iskolakarácsonyi díszlettel kész vagyok, arról is írok majd bejegyzést, sőt, a kisüthető gyurmafigurákból készült ajándékokat is megmutatom nektek, aztán mesélek az animációról és a leendő manga-féleségről és az új blogról. A karácsony folyamán pedig minden rajz-tartozásomat beszeretném fejezni, szóval azokból is számíthattok bejegyzésekre. Na, csak gondoltam jelzek, hogy még élek, most viszont mennem kell, a papírmasé hóember nem csinálja meg magát. :)
Remélem (ha egyáltalán olvas valaki) nem haragszotok, és tudtok még várni egy kicsit. ^^"

2 megjegyzés:

  1. Dehogy haragszunk, sőt én alig várom, hogy láthassam mit alkottál, és már most sejtem, hogy tátva fog maradni a szám ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, olyan jól esik ilyen kommentet kapni-igyekszem ^^
      most fellelkesültem, sztem hétvégén már írok is :)

      Törlés