2012. 12. 23.

Iskola karácsony

Itt is vagyok, mint ígértem. Nos, az iskolakarácsonyt az osztályfőnökünk ugye elvállalta a nevünkben, és Noomi-t kérte fel a zenéhez, Any-t a történethez és engem a díszlethez. Persze mind kaptunk magunk mellé embereket és segítséget, de azért rabolta az időnket rendesen...
Alább láthatjátok a hóembereket, meg a lábamat mellette, így betudjátok azonosítani a magasságukat (bár hozzáteszem nem vagyok valami alacsony). Belül kartonlapok vannak, amiket újságpapírral kötöttem össze, ezt pedig vatelinnel bevont anyukám, a nővérem, Ai-chan is sokat segített, a kis kalapot például ő csinálta. :) A többi pedig a majdnem kész díszterem, a karácsonyi műsor előtt. A fellépésről nincs se kép se videó, elvileg januárra várható, de majd még meglátjuk. ^^
Remélem tetszik nektek, és most, írom is következő bejegyzést.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése