2012. 05. 01.

Noomi szülinapjára 1. rész


Most hétvégén ünnepeltük meg Noomi születésnapját.
Ennek alkalmából OneGirl írt egy történetet, amit Ai-chan lektorált, és megkért, hogy készítsem el a borítót. Szóval, ez lenne az.
Inkább a részletek a fontosak, mintsem a kivitelezés. A háttérben lévő két darab is szerepel a könyvben, a kottát vérrel írták, egy zongorahúrral. (talán sikerült megfelelő hatást elérni)

A mű címe is vérrel van írva, így jobb az összhatás.
Bal oldalt Ł, jobb oldalt Noomi látható. Ők az alkotás főszereplői, de inkább olvasd el ITT és nézz be IDE is.

Na, meg persze NOOMI BLOGJÁT se hagyd ki. ^^

5 megjegyzés:

  1. Na igen... azt kihagytad, hogy egyetlen egy mondatból hoztad ezt ki: rajzold le profilból őket.
    Azt hiszem, elég nagy tehetséged van, ha ennyiből ilyen fantasztikus mű lett! jobb, mint maga a történet, ez egyértelmű! :D
    *ha kiadnák, akkor ajánlom mindenkinek ,hogy a borító alapján ítélje meg a könyvet xD *

    OneGirl voltam...:D

    VálaszTörlés
  2. Szerintem nagyon jó lett. És ne mondd, hogy Noomi nem lett elég élethű, mert szerintem nagyon is elképzelhető, hogy idősebb korában így fog kinézni. Legalábbis hasonlóan. Ez a komoly, határozott, kiismerhetetlen arckifejezés... tipikus Noomi. Szerintem. ;) Szép munka!

    VálaszTörlés
  3. OneGirl: ugyan-ugyan! A történet amit írtál fantasztikus lett! Tudod, hogy utálok olvasni, ezért ritka, ha egy történet így megfog, le sem tudtam tenni! :)
    Any: örülök, hogy szerinted hasonlítanak. Azért élethű nem lett, de ezek szerint hasonlítanak. ^^

    Köszönöm :)

    VálaszTörlés
  4. Imááádom. Már háromszor elolvastam.

    VálaszTörlés
  5. Az a jó. ^^ OneGirl nagyon tud valamit :)

    VálaszTörlés