2012. 03. 24.

Marcangoló gondolatok...

Őt itt Noomi-nak csináltam, és igazából a képen is ő van. ^^
Az újonnan megszerzett felszereléssel nemcsak egyszerűbb megrajzolni, de szebb is lett...

A képen egy félig ember, félig űrlény látható, egyrészt ez az ami elgondolkoztatja az embereket.

Miért más ő? Jobb mint mi? Vagy többet tud a világról? Melyikünk a boldogabb? Esetleg mégis csak olyan, mint akárki más? Mit akarhat tőlünk? És mi mit szeretnénk tőle?
Másrészt az a gondolat is marcangolhat minket, hogy melyikünk van a kerítés mögött, és ki van a túloldali világban...és...vajon melyik világ jobb?

Remélem tényleg elgondolkoztattalak titeket...
Noomi, remélem örülsz majd neki! ^^

4 megjegyzés:

  1. Megtaláltad a tökéletes hátteret. Sőt, ez egy tökéletes kép. Megint sírn... Nem, erős! Noomi is strong, like Lisbeth Salander. Köszönöm, életem egyik legszebb ajándéka. ♥ Teljesen tükröz engem a negatív atmoszférájával, futurisztikus behatásával. Sőt, Bogiék szerint még hasonlít is!

    YourNoomi.

    ui.: nyomás aludni!

    VálaszTörlés
  2. Így a blogod sötét hátterével valahogy sokkal jobban érvényesül, mint élőben:)
    Nem tudom miért, de az jut eszembe róla, hogy univerzális hatása van...
    talán mert Noomi maga is egy sajátos univerzum:)
    Minden esetre hajrá továbbra is!

    Baii~~<3
    Ai-chan^^

    *na végre írtam:D

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm mindenkinek!
    Ai: Örülök, hogy nem csak élőben mondod el a véleményed, feldobja a blogomat. :)
    Noomi: Nem, nem sír! Reméltem, hogy bejön majd, és szerintem is hasonlít rád. :)
    ui.: aludtam ne aggódj! ^^

    VálaszTörlés