2012. 05. 01.

Noomi szülinapjára 2.rész

Az első festett képem...hát, megelégedve nem vagyok vele, de tetszett annyira, hogy odaadjam Noominak ajándékba. ^^
Próbáltam...hát, egy fajta álompasit megalkotni, nem tudom mennyire sikerült. Az arckifejezésére viszont büszke vagyok.
A háttérben a Nine Inch Nails, Closer-című szám egy részlete látható. Hogy mit jelent? Inkább hallgasd meg és megtudod ^^"
CLOSER ~ gondolj amire akarsz
Na, visszatérve, mostantól kezdve lesznek festett képeim is, ezt a MondoCon-on vett papírnak köszönhetem. :)
A címkéknél megtalálhatod, bár eddig csak két kép van.
Ui.: Nemsokára jönnek a kép-tömegek hiszen közeleg a szünet, és fogynak a sűrű napok, szóval hamarosan elárasztom a blogot új rajzokkal. ;)

4 megjegyzés:

  1. ebbe a pasiba bárki beleszeretne *.* legalábbis én biztosan :P

    VálaszTörlés
  2. Szerintem ez a srác tökéletesen Noomihoz való. És nagyon tetszik, hogy a háttér olyan, mintha vér lenne. Imádom. :)

    VálaszTörlés
  3. Ó, hát látszik, hogy vér akart lenni, ennek örülök :D

    VálaszTörlés
  4. Rímea, el a kezekkel. He is mine. ♥♥

    VálaszTörlés