2012. 05. 06.

Virágok örökké

Mint biztos ti is tudjátok ma van Anyák napja.
Ennek alkalmából készítettem ezt a csokrot anyunak. ^^
Nem szeretnék sokat érzelegni, úgyis tudja mennyire szeretem, ráadásul ez a blog sem ezért lett elkészítve, szóval egyből a tárgyra térek...

Néhány hozzávaló:
Rengeteg papír, ragasztó, festék és persze egy origami könyv.




Ezekkel a virágokkal kezdtem. Nem tudom, milyen fajta virág, de könnyű elkészíteni.
Csak idő és türelem kérdése az egész. ^^
Ezt YouTube-on találtam, a következőt viszont saját könyvből.









Ez pedig egy rózsa. A kék papír színe túl élénk volt, ezért megpróbáltam kifilózni a hajtogatás után a papír melyik része hol lesz és kiszínezni valahogy. A fehér ceruza és a szürke Copic tökéletes volt erre. :)







Itt a tulipán is, ami anyu kedvenc virága. Kiszínezni nem nagyon volt időm.
Ehelyett csillám-festékkel (ami igazából szalvétákhoz való) kentem be egy kicsit.
A hajtogatása oly egyszerű, hogy már fejből is megy, a legjobb rész pedig az, amikor fel kell fújni. Így lesz olyan igazi, tulipános alakja. ^^






És végül a levelek. Ez már kicsi nehezebb volt. Nem is az elkészítés, hanem a csokorba illesztés. Mivel a fantasztikus eszemmel csak a csokor összerakása után jöttem rá, hogy hoppá, levelek is kellenének...
Na, de végül csak sikerült valahogy.










Ez pedig a végeredmény.
Így egyben látva talán nem is lett olyan rossz.
A lényeg, hogy anyu örült neki. ^^

10 megjegyzés:

  1. Talán nem is olyan rossz... talán gyönyörűséges!!! *.* élőben még szebb, igazi színes virágos hatás :3

    Ennyi telik tőlem magyar érettségi után ^^"""

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm. :)
    Aztán hajrá nővérkém ^^

    VálaszTörlés
  3. Húú neked aztán van türelmed. Nagyon szép lett. *-*

    VálaszTörlés
  4. Köszi, hát ide tényleg csak türelem kellett. ^^

    VálaszTörlés
  5. Hello! Én vagyok a srác a cosplayről :D A helyzet, h feltörtek, így repült a blog is, szóval nyugodtan vedd le a blogodról :S am nagyon jó lett :DD és még egy reklámot had: http://www.youtube.com/watch?v=nDa5YNj318E

    VálaszTörlés
  6. Szia, sajnálom...
    Leszedlek, de nem fogsz új blogot csinálni? ^^
    A videót megnéztem, ha szeretnéd ezt is reklámozhatom.
    Ui.: Örülök, hogy tetszik a csokor. :)

    VálaszTörlés
  7. A herlyzet az h én sem ma kezdtem a 'hackerkedést' szóval anniy, h valaki megváltoztatta a jelszómat éééééés hát ebből kifolyólag feltrörtek. De visszatörtem magam! XD :DD és mivel eltűnt az összes piszkozatként mentett fázisfotó ezért utoljára mindent letörlök, és új szinvonalat kap a blog. Olyan csináld magadnakféle, valamennyire cp, de nem feltétlenül ^^. Szóval csak annyit h sok mindent töröltrk róla, de visszaállítottalak reklámkén

    VálaszTörlés
  8. És bocsi h ennyit írok ^^ de ha tesóm visszahozza a telóm, akkor már ma meg lersz az első bejegyzés :D

    VálaszTörlés
  9. Ennek örülök, és akkor a blog-címed is ugyanaz marad, ugye? :)
    Köszönöm, hogy már is kiraktál, nem sokára én is így teszek.^^
    Sok sikert hozzá, és már alig várom a csináld-magad bejegyzéseket. :)

    VálaszTörlés
  10. Köszi, és látom, te is visszatettél, és ezt is köszi :D! És igen, a blog címe ugyan ez marad, mert nincs kedvem újat csinálni xD

    VálaszTörlés