2012. 03. 18.

Egy kis változtatás...

Mint látjátok, a blog teljesen megújult! Más színek, képek, betűk, elrendezés...egyszóval mindent átalakítottam. Valahogy úgy éreztem, hogy az ezelőtti piros-holdas nem tükrözi azt amit szeretnék. Így már jobban tetszik. ^^
Igaz, két óráig csináltam, de megérte, azt hiszem.
Most, hogy lila, sokkal nyugodtabb is lett az egész. :)
Egyébként, ez azért a Számítógépes Képek-hez került, mert a blog fejlécét én csináltam. ^^" Egyre jobban összebarátkozunk ezzel a Tablettel.
Volt egy eredeti kép, amit háttérként beszúrtam, ezt nagy vonalakban átrajzoltam, majd visszaállítottam a hátteret és megcsináltam a részleteket. A végén pedig természetesen rákerült a blog címe is.
Az eddigi gépes rajzok közül ez sikerült a legjobban, nekem valahogy mégsem tetszik annyira...DE fejlécnek tökéletes. :D
Ó, és nagyon sajnálom, hogy már lassan egy hónapja nem raktam fel új képet. Higgyétek el rajzolok most is, csak épp egy pályázatra készülök, ami teljesen lefoglal (ilyenkor a legjobbat szeretném kihozni a rajzaimból) és persze az iskola és rádob egy "keveset". Amint befejezem a képet ígérem felteszem. Addig is tartsatok ki mellettem. ^^
~bye

5 megjegyzés:

  1. Sziaaaa!

    Jó tudni, hogy életben vagy o.O
    ami az új dizit illeti, nekem nagyon tetszik, föleg a fejléc'.'
    bocsi, de ez az igazság.
    aztán hajrá azon a pályázaton:D

    OneGirl voltam...:D

    VálaszTörlés
  2. Szia, örülök, hogy tetszik. ^^
    Életben vagyok, csak nem nagyon érek rá. :/
    A pályázatról szólva: nem tudnád nekem elhozni hétfőn a kiírást? Egyszer átolvasom, aztán visszaadom! ^^

    VálaszTörlés
  3. Tetszik ez a lila, a fejléc meg... húúú :DDDD
    olyan ügyes vagy^^

    VálaszTörlés
  4. Nálad is örülök, hogy tetszik. :)
    Annak meg még jobban, hogy a fejléc is. ^^
    És köszönöm. :D

    VálaszTörlés
  5. Gyönyörű. Amúgy, megtaláltam a kiírást a pogiszacskóban, viszem holnap.

    VálaszTörlés