2012. 03. 07.

Tanulás...minek ha rajzolhatok helyette?

Mint a cím is mutatja ezt nagyrészt órán csináltam, meg persze két szünetbe is belelógott. ^^
Ettől függetlenül angolon jól feleltem, úgyhogy nem volt gond.
Ő itt Gaara-kun, a Naruto egyik szereplője, aki éppen démonná változik...
A Naruto 14. kötetét tegnapelőtt vettem meg, és ez ennek örömére készült. De most jön a történelmi pillanat...
Eddig csak és kizárólag Naruto-t vettem, olvastam és szerettem, de OneGirl egyik mangája annyira megtetszett, hogy nem bírtam ki és megvettem azt is...hát ide tűnik a zsebpénzem...
Ezt a mangát már ismerhetitek, hisz írtam róla korábban, ez a Vázlatok, egy boyslove típusú sztori, amiből két rajzom is fent van.
Ez viszont nekem nem elég!
Mivel OneGirl mangája már szerintem túl sok ideje volt nálam, és még mindig találtam újabb és újabb képeket, amiket le akarok rajzolni, úgy gondoltam egyszerűbb, ha megveszem.
Szóval sok-sok helyes fiúról készült képet láthattok majd. :D
Ui.: OneGirl...már ki is fogyasztottam a tollat amit adtál. ^^"

5 megjegyzés:

  1. Váá. Te fucking talented vagy, ugye tudod? Ezt a képet csak néztem és néztem... Áh, csodálatos.
    Noomi.

    VálaszTörlés
  2. ez nagyonjólett*-*
    amugy sikerült lefotóznom alkotás közben váháháháá :P x'D
    Lili telóján van a kép

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm ^^
    Noomi-nem-nem tudom, de igyekszem ^^
    Any-pedig azt hittem el sikerült bújni...na majd megnézem :D

    VálaszTörlés
  4. *.* OneGirl szíve hatalmas nagyot dobbant, amikor megl
    átta ezt a rajzot... *biztos forrásból tudom*
    ráadásul ez a fotó a háttérképe és ez segítette a dolgozatnál is^^
    ami a amangámat illeti, örülök, hogy találtál olyat, ami tetszik. Tudod, ez nekem csak öröm^
    ^
    amúgy az se lett volna baj, ha nálad van egy darabig. Egyik barátnőmnél jó pár éve ott vannak kúlönböző mangáim és animéim:D

    ehhez a rajzhoz pedig csak gratulálni tudok! Majd kapsz másik tollat=^.^= ilyenekért megéri

    OneGirl voltam...:D

    ui.. Hidd el, az én zsebpénzem is ilyenekre megy el, de nem bánom:-D

    VálaszTörlés
  5. A tollat előre is köszi, és örülök, hogy segített a dolgozatban. ^^
    Reméltem, hogy tetszeni fog. :)

    VálaszTörlés