2012. 03. 23.

Zsákmányok

http://www.palettamuveszbolt.hu/
Gondoltam megosztom veletek, mit is szereztem ebben a jó kis boltban. ^^
A mai nap folyamán Noomi, OneGirl és Ai-chan társaságában elmentem vásárolni. Még karácsonyra kaptam egy utalványt, amit most váltottam be.
1. kép: Fekete Copic, aminek a vége olyan, mint egy pici ecset.
2. kép: Dupla-oldalú filc, ezt a hupilila színt OneGirl választotta. :)
3. kép: Szénceruza, amivel még sosem rajzoltam, de a boltos ember nagyon ajánlgatta.
(Egyébként a háttérben lévő papírra is ő tette azt az édes kis masnit.)
4. kép: Színes ceruzák! Méghozzá 24 darab! *.* Eezekre volt most igazán szükségem...

Ezt a fabábút pedig Lilitől, az egyik barátnőmtől és osztálytársamtól kaptam.
Naaagyon örülök neki!
Tök jó érzés hajlítgatni a végtagjait, de a dereka és a nyaka is mozog, bár próbálok vele mindig óvatos lenni, néha kényszert érzek arra, hogy beállítsam valahogy. ^^"
Azt hiszem tudta, hogy az emberek alakjával mindig bajaim vannak...
vagyis már csak voltak. :)

Lili, még egyszer köszönöm!
^^

5 megjegyzés:

  1. Isteneeem :) Jó délután, csak nagyon fárasztó. Remélem tetszenek a dolgokat, amiket vettél. Aztán tessék ám aktívkodni!
    Ölel csókol holnapmegyértedazememííkához:
    Noomi.

    VálaszTörlés
  2. Tetszenek hát, azt hiszem az ufó-éned ezzel lesz megrajzolva, majd nem sokára neki kezdek! :)

    VálaszTörlés
  3. Most miért? Szerintem tök jó az a szín! Le merem fogadni, hogy az fog legelőször elfogyni^^
    vagy a szénkréta, amit khm nem csak khm az eladó ajánlott:D aztán akenyeret el ne felejtsd használni közben! XD

    JÓ rajzolást, a LIlitől kapott "babával" már a csillagos ég sem szabhat határokat:D

    PironkodóOneGirl voltam, amiért nem emlékeztem, hogy honnan ismerem az "ismeretlent"...'.'

    VálaszTörlés
  4. Óóó megvannak az új szerzemények? :D Hát sajnálom, hogy nem láthattam az arcod a palettában. Na mindegy, majd legközelebb. ^^ Remélem sok elkészült művet láthatunk majd a jövőben is.
    Addig is sok sikert, és kitartást kívánok. <3

    VálaszTörlés
  5. OneGirl: Szerintem meg a ceruzák, ahogy magamat ismerem. :D
    Any: Köszönöm szépen, és lesznek művek bőven, már raktam is fel egyet. ^^

    VálaszTörlés