2012. 03. 23.

Ez aztán meglepetés!!

Az iskolában reggel egy becsomagolt ajándék fogadott...
OneGirl mesélte, hogy a városban járt, és egy számára ismerős arc leállította és elküldette vele az ajándékot, hozzám...
Természetesen nagyon örülök neki és persze a Rajzolj sokat! jókívánságnak is!
Nagyon kedves.
A gond, hogy mivel OneGirl nem tudja ki lehetett az illető, én sem tudom megmondani...
Gondoltam már valakire, de ő azt mondta nem küldött semmit, szóval tanácstalan vagyok.

Remélem az a bizonyos illető is olvassa, szóval most neked írok:
A papírt Rajongód néven írtad alá, szóval gondolom a blogomon is jársz néha.
Sajnálom, tényleg nem tudom ki lehetsz, de nem baj, remélem majd kiderül! ^^

3 megjegyzés:

  1. Szia!

    Erre a kis incidensre levélben reagáltam Neked. Remélem semmi kellemetlenséget nem okoztam...

    Penny

    VálaszTörlés
  2. Kellemetlenség? Ugyan, repdesek az örömtől :)

    VálaszTörlés