2012. 03. 21.

Titok az erdőből

Végre elkészült a rajz, amit a pályázatra készítettem. Ez az a kép, ami miatt annyit kellett várni a következő bejegyzésre.
Nem az volt a gond, hogy sokáig rajzoltam, hanem egyszerűen nem volt ihlet. Amint lett, megcsináltam, csak azért aggódtam, mert másnap történelem témazáró volt, és nem tudtam semmit...majd meglátjuk hogy sikerült. ^^"
A kép egyébként egy egyszerű kerti tündért ábrázol. Egy gombán ül, szép szárnyit pihentetve. Ez egy tipikusan szép jelenség. Az arca az egyetlen, ami tetszik...a pillantása mély, megértő és figyelmes lett, pont ahogy terveztem.
Örülök, hogy végül betudtam fejezni.
Hogy a verseny hogy sikerült, azt majd meglátjuk.
Sokra nem számítok, de tudjátok, a remény hal meg utoljára. :)

3 megjegyzés:

  1. Sziaaaa!

    Ez nagyon jó lett:) remélem sikerül egy jó eredményt elérned^.^

    OneGirl...:D

    VálaszTörlés
  2. Szivem'!
    Gyönyörű ez a rajz. Gömböc gurulhat le a pincébe, nem érdekel a véleménye.
    Your Noomi.

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm mind a kettőtöknek.
    OneGirl: én is reménykedem :)
    Noomi: guruljon csak :D

    VálaszTörlés