2012. 03. 05.

Nem csak egy egyszerű gyilkos!


Ő itt Zabuza, aki a Naruto egyik olyan szereplője, akiért odavagyok. Hogy miért? Mint a címe is mutatja ő egy gyilkos, de mégis van valaki, aki elviseli és mindig mellette áll. Valaki, aki feladja a saját álmát azért, hogy neki teljesülhessen. És ebben a pillanatban a szörnyű démon sírva fakad és annak gyilkosán bosszút áll.
Ez épp az a pillanat, amikor döntést hoz: szintén feladja álmát, hogy halott bajtársának gyilkosát kivégezze.
Számomra ez a gyönyörű. ^^
(tudom kicsit furcsa)


Na, témaváltás, az osztállyal megnyertük a Városi Gólyaavatót. Erről már írtam az előző bejegyzésben (lásd:Sajtmánia).
Rengeteg érdekes feladatot állítottak elénk, példaként, nekem egy másik lánnyal együtt kellett egy fiú hasára kártyavárat építeni. :D

Ui.: A füzetért és a tollért külön köszönet OneGirl-nek. ^^
Ebben a füzetben pedig van két gyönyörű idézet is, az egyik szintén OneGirl-től:
"A művész semmit nem ér tehetség nélkül, de a tehetség semmit nem ér munka nélkül."

A másikat pedig Noomi-tól kaptam:
"Minden géniusz más szemszögből látja a világot társainál. És ez az ő tragédiája."

Köszönöm. ^^

5 megjegyzés:

  1. Szia:)

    Á, igen, az egy olyan rész -mármint a könnyek-, amit az animében nem látni :/ Pedig azzal hiteles és igazi az egész történet! Ezért én is tisztelem Zabuzát, nem tudom, hogyan cselekedtem volna a helyében.... *magamból kiindulva, ilyen helyzetbe se kerülnék :/ de más téma ^^ *

    Örülök, hogy kezd betelni a füzeted :D Ez egy igazán jó hír!

    Ami pedig a városi gólyaavatót illeti... No comment ,de nagyon jók voltunk :D :)

    OneGirl voltam... :D

    VálaszTörlés
  2. Igazából a tőled kapott füzetben ez az első rajz. ^^
    A gólyaavatón pedig tényleg jók voltunk, büszke vagyok magunkra. :D

    VálaszTörlés
  3. Gratulálok nektek az eredményért, irtózatosan ügyesek vagytok!!!
    Ez a kép...!!! Eszméletlen! Nagyon ügyes vagy! :D

    VálaszTörlés
  4. Behalok. Ez a rajz zseniális, bogaram! :) Az idézetre térve: nagyon reméltem, hogy tetszeni fog. Nekem ki van írva a falra, még sok-sok dologgal együtt. ♥ Remélem hamarosan érkezik az ufóénem is,
    ölel: Nóóómi.

    VálaszTörlés
  5. Anne Wolf- NAGYON köszönöm, és biztos azért nyertünk, mert szurkoltál :)
    Noomi- Az ufóéned nem tudom ikorra lesz kész, de igyekszem, ahogy tudok ^^

    VálaszTörlés